Tuesday, July 18, 2006




Herkese Merhaba,
Moda rüzgarlarına kapıldım kendime cillop bir ticker yaptım..42 kilocuk vercem.. Yani anlaşıldığı üzere tartıldım, acı bir deneyimdi bu.. Ama bilmediğim birşeyle de karşılaşmadım..Gene de yani ühühühü :))
Bir de ben neye benziyom bilin istedim afişe ediyorum kendimi :)) İlk resimde haşmetli vücudumu göreceksiniz yüzüm pek anlaşılmadığı için bir ay kadar önce işe girerken çektirdiğim fotoyu da koydum.. İnşallah bunlar "before" fotosu olur ve bir de "after" fotolar olur diyorum başka da birşey demiyorum :)

8 comments:

isola said...

ay bi talisman boyunu kilonu söylemedin hala çatlatacaksın beni :) çok mu meraklıyım nedir? bloglarda boy kilo göremeyince deliriyorum galiba. neyse...

foton içinse evet "before" fotoları olacak bunlar süper :) hem otururken çekilmiş bir fotomu yollayamazdım ben mesela. o göbek öne doğru bir fışkırıyor ki kat kat sorma :(

ama halledeceğiz umarım hep birlikte. ve neden 42 diyorum? boyuna orantılı mı 42 kilo vermek istiyorsun?

üff ne meraklıyım dim i :/

red said...

ayırlı ossun beaw

neydi o "en uzun yolculuklar bile bir adımla başlar mıydı"
hah işte ondan

yapman gerekeni zaten biliyorsun
ve
yapacağın konusunda da sana güveniyoruz

42 hemen verilecek bi rakam değil
ama onu verirken edindiğin yeme alışkanlığı daha sonra kilo almana engel olur diye ümit ediyorum

artk biz de oturup "after" fotolarını bekleyek needek :))

Talisman said...

Isola cidden alem bi insansın yav :))) Şimdiii boyum 1.60, kilom da 96 şekerim.. Benim boyutumda biri için ideal kilo 54 imiş, uzmanlarımıza göre, ben de madem hedefliyorum neden ideali hedeflemiyim diyerek 54 ü hedefledim, 42 kilo kaldı.. Ticker da başlangıç kilosu ile şu anki kiloyu aynı verince -ben yeni başladığım için- 0 gösteriyor başlangıç kiloyu da göstermiyor yani.. Ama durum budur..Sahiden otururken feci oluyor, ben bunu ilk kuaförde farketmiştim, oturuyorum aynaya bi baktım, göbekte bir yığılma amanııın dedim, ha sonra az mı yedim, yooo ama farketmiş oldum yani :))
Red Kit sağol güvenin için umarım after fotolar için çok bekletmem sizi..
Sevgilerr..

red said...

ortaokulda bi poster asılıydı yurdumuzun valizhanesinin kapısında
hiç unutmam onu
beni etkilemişti taa minicik bebeyken

üç tane F bilmem ne tipi uçak burnunu kaldırmış yükseliyor
ve altta şöyle bi yazı

YÜKSEKLERİ HEDEFLEYİN

isola said...

ideal 54 olsa da sağlıklı olmak için 60'ları görsen yeter be yav... iyi tamam o zaman hepimizin hedefi üç aşağı beş yukarı aynıymış... önce 60'ları göreceğiz :P

oraya kadar geldikten sonra ileriyi zaten isteriz gibime geliyor :P ama şimdiden 50'leri hayal edemiyorum ben :( çok uzak geliyor... zati 3-4 ticker koyarım ben daha :P aslında hedefleri bölüp tickerları da 5-10 tane yapmak lazım heheh. her ticker şeklini şemalini kullanmak istiyorum :P

Talisman said...

Teşekkürler Tuna, çok sağol..

Unknown said...

Kolay gelsin sana diyetinde kafanda after halini şekillendirdiysen er geç olur. Allah yardımcın olsun diyorum

oyunteorisi said...

hadi bakalım Talisman,

hedefler ne kadar büyük olursa
karşılığında alacağın ödülde o kadar büyük olacaktır))