Friday, February 02, 2007

Sırlar


















Lounge Time beni sobelemiş..
Sanırım kimsenin bilmediği 5 şey sıralama sobesi. öyle algıladım, hemen sayayım ebelikten kurtulayım :)Aslında söylemediğim de az şey kaldı.. Bakalım:
1- GO oynarım ben, üniversitede iken GO Klubüne üyeydim. Yıllarca oynadım ve çok severim. GO ne ola ki derseniz, çook eski antik bir Japon oyunudur. Strateji oyunudur ve tahtada oynanır. iki kişi ile oynanır.Kendine ait bir felsefesi vardır. Anlatmakla bitmez. Derya denizdir. İlginizi çekerse:http://www.geocities.com/mehmet2112/
2- İstanbul a ilk geldiğimde sadece 15 dakika kaldım. Haydarpaşa garında..:) Ankara da okudum ben, İstanbul da arkadaşlarım vardı, birgün aklıma esti kimseyi arayıp haber vermeden trene atladım İstanbul a geldim gece 24,00 de, trenden inince arkadaşlarımın hepsini aradım ama birine bile ulaşamadım, İstanbul a ilk gelişim, gece vakti, feci şekilde tırsıyorum, hemen 24,15 e geri tren bileti aldım ve Haydapaşa garının orda 15 dakka seyrettim İstanbul u.. Çok sevdim, ben burda yaşayım bari dedim, dediğimi de yaptım..:) Yanlız o 15 dakka için tam 20 saat tren yolculuğu yapmış olmam hoştu..
3- Maymun iştahlıyım, boyna bişeylere merak sarar sonra sıkılırım. Latin Danslarına gittim, 4 kez filan sonra hop bıraktım, spor salonuna başladım bir iki gittim sonra kaçtım, ney üflemeye başladım, ki bu çok içimde kalmıştır hala devam etmek istiyorum ama onu da bıraktım. Kısa film çekmek istiyorum bir iki denemem de var ama ondan da sıkılıp kamerayı attım bi tarafa. Böyle herşeye bir saldırma, hiçbirinde uzun süre kalmama durumum var. Ama çok sebat gösterdiğim şeyler de oluyor tabii, örnekse GO.
4- Platonik aşk uzmanıyım. Çok pis platonik aşık olurum bir aşkın tüm safhalarını tek başıma yaşar tek başıma da bitiririm. Hayalperestim.. Ha bir de platonik aşık olduklarımla mutlaka arkadaş olurum canciğer. Tüm kız maceralarını dinler, akıl verir hatta düğünlerinde oynarım. zor zanaattır, kimseye tavsiye etmem.
5- Genelde sakin bir insanım ama damarıma basıırsa feci öfkelenirim ve karşımdakini korkuturum. Ses tonum bile değişir, bu ses benden mi çıkıyor diye kendim de şaşarım.
Eveet, şimdi de ben sobeliyim: Noni ve D-Chic, Deriella ve Limonağacı nı sobeledim. Deriella sobelediğim halde bişiy yazmazsan küserim bak çok pis küserim..:)

9 comments:

limonagaci said...

nete girdim bugun blogu iptal etmeye. neden bilmiyorum. çok yakın hissettim kendimi sana sen böyle acmıssın ya içini. çok garip ya.
yok yok silmicem zaten blogu.
madem sobelendik. yazmak gerek.

TalismanDiyette said...

Hişşt Limoncum nereye yaa.. Daha çok şey var paylaşacak. Aman diyim, ben bi kez sobeledim valla :) Yazacaksın..

miso said...

İstanbul'a gelip geri dönmene güldüm cidden. Ama haklısın, gecenin o saatinde yalnız başına zor yani :)

Noni said...

Canım benim sobelenmişim ben de hiii hiii sayfama br ara yazıcam benle ilgili bilinmeyenleri ;)

Bu arada şu Go oyununu merak ettim ilk defa duyuyorum öğrenmesi zor mu? Şimdi girip websayfasını inceliycem.

Güzel bir hafta diliyorum tatlım, muckkkk!!!!

Noni said...

Bu arada Nermin 1 hafta yok, o ancak haftaya geldiğinde yazabilir kendiyle ilgili bilinmeyenleri ;)

lounge time said...

Kısa film çekmek ilginç konusunu düşündün mü?

Esther said...

ahhh talisman...şu platonik aşk kısmı bana o kadar uyuyor ki :)

nedir bu sobelenme olayı ya? yeni bir akım falan mı pek çok blogta gözüme çarptı

TalismanDiyette said...

Anca cevap yazıyom..
Miso, cidden komikti yaa.. Hafif trajikomik.
Nonicim, GO yu öğrenmesi çok kolay 2-3 kuralı var ama layıkıyla oynamaya başlamak uzun sürüyor, ne yaptığını anca 3.ayda filan anlıyorun..:) Kolay görünüp çok karmaşık olan bir oyun..Ama süperdir.
Lounge Time cım, bende fikirden bol bişiy yok, kısa film konusunda ama atalette çok, ha deyip başlayamıyorum.
Esthercim, platonik aşk berbat bişey ama sanırım sen kurtulup gerçek bir aşka geçmişin di mi? çok iyi bişey..Sobelenme olayı da bir konu ortaya atıp yazıyorsun sonra aynı konuda diğer blogger arkadaşların da yazsın diye sobeliyorsun. Belli bir konu dolanıyor böylece..
Öperimm..

Esther said...

Ben platonikj aşktan kurtulmadım maalesef tam gaz devam ediyor :) gerçek aşk olayım ise hiçbir zaman olmadı..aşık olduğum değil sevdiğim iyi anlaştığım bir sevgilim var Yunanistan'da yaşayan...bu yani durum :) içler acısı yani