Wednesday, February 06, 2008

IF IF IF Bağımsız Filmler Festivali


An itibariyle If İstanbul için filmlerimi seçmiş bulunmaktayım. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun..

Filmlerim şunlar:
Beş Kuyruklu Tilki Yobi (Five Tailed Fox Yobi)
Kartal Köpek Balığına Karşı (Eagle vs Shark )
Kötü Alışkanlıklar (Bad Habits)
Olumsuz Düşünme Sanatı (The Art Of Negative Thinking )- Adından vuruldum buna.. :)
Hiçbir vücut mükemmel değildir. (No body is Perfect )
Lars Sevince (Lars and The Real Girl)


Tavsiye ederim valla, güzel filmler..
If İstanbul sitesi:
http://www.ifistanbul.com/

Oh baby, çok mutluyum. :)


Not: Foto, Eagle vs Shark' tan.. Çok hoşuma gitti film, bakalım gerçekten güzel mi..

11 comments:

sherlotte holmes said...

sinemaya gitmek hiç alışlık olmadığım ama tanıyınca seveceğim şeyler izlemek buna vakit ayırmak buna nakit ayırmak buna bezginbekirimi de dahil etmek istiyorum tanrıdan. bu daha bi şey yapmadan yorulmuş bünyelere biraz iksir istiyorum... çok şey mi istiyorum... :(

ama bundan sonra bu kadar çok üstüste istiyorum demek istemiyorum...

TalismanDiyette said...

Sherlotte' um hiç durma isteğini gerçekleştir. If ten başla mesela..
Çok şey istemiyorsun emin ol :)

ekmekcikız said...

Hiii!
Ben bilet almadım, henüz.
Çok tembelim.
Dur bi senin filmlerden kopye çekeyim.
Görüşeceğiz.
:)

senaaaaa said...

deficit diyorum, gael garcia bernal diyorum, oy oyy oyyyy diyorum.
iyi seyirler..

TalismanDiyette said...

Ekmekçikızım,
Aman çabuk ol tükenir filan.. Yaşasınn görüşcezz :))

Senaaaa,
Hoşgeldiin.. Yaa Deficit listemdeydi sonlara kadar, son anda eledim. Ama Gael Garcia übermensh i çok iyi film çektiyse de kaçırmışsam, üzülürüm.. Ama ama o vizyona gireer, girsinn..

sherlotte holmes said...

belirledim ben de üç beş film,
geçen sene çok güzel filmler izlemiştim if'te..
bu sene de istanbul'dan sonra ankara'ya gelecek yine ama ben o filmlerin arasından eleme yapıp uygun saatleri denkleştirebilirsem :)
bu arada talismancım aynı filmi seçmişiz seninle ben de biz izliyim de bakalım konuşalım :)

TalismanDiyette said...

Aaa hangisi aynı, hangisii? Senin diğerleri neleeer? Meraklıyım ben meraklıı :))

sherlotte holmes said...
This comment has been removed by the author.
sherlotte holmes said...

taliscim, ankara'ya if'teki bütün filmler gelmiyo... aslında istanbul'da gösterilecek benim de görmek istediğim fakat buraya gelmeyen filmler vardı ama onları tutmadım elimde ki moralim bozulmasın :)
sadece ankara'da da gösterileceklerden bunlar yani...

***
"Bakushi" son derece enteresan görünmekle beraber o gün konserde olacağımdan istesem de izleyemeyeceğim...
***
"vexille" japonları seviyorum, onların çizgi filmlerini sevdiğimiyse henüz anlıyorum. bi de bunun yanında 1984 ve fahrenheit 451 etkisi üzerimden sonsuza dek silinmeyeceği için... ne bilim bi bağlantı var gibi geldi arada...
***
"death note"
"poultrygeist: night of the chicken dead"
ilki hakikaten ürkütücü göründüğünden ikincisi ise hem gülüp hem tırsacakmışım hissi uyandırdığından merak ettiğim filmler. shaun of the dead'den sonra korku komedi diye bi türün olabileceğine ikna olmuş hatta bu türe tapmış biriyim. onun beklentisini taşıdığımdan hayal kırıklığına uğrama ihtimalim de yüksek :)
***
"lars and the real girl"
çok acayip bir filme benziyor. tanıtımında yazanlar dışında bir şey de bilmiyorum ama geçen sene de "tuhaf" filmler izlemiş ve çok mutlu kapatmıştım festivali
***
bir de "invisibles" var...
***
böyle...
filmler hakkında biraz okumam etmem gerekecek seçmek için... bu arada bunlar öneri değil... ciddi anlamda bilgisiz cahil cühela kılıklıyım bu seneki filmler hakkında... hislerimize güvenicez artık araştırmaya üşenirsek :)

TalismanDiyette said...

Ahanda hepsi de güzel filmler..
Bakushi yi çok istedim ama zamanını denk getiremedim.
Insivibles dan resmen korktum ama güzeldir kesin.
Vexille de iyidir diye düşünüyorum.
Lars Sevince pek hoş di mi? IMDB den de 8,3 almış. Çok merak ediyorum..
Sevgiler..:)

Çok Güzel Hareketler Bunlar said...

süper on numara onn numara bi yazı.Çok güzel oldu benim için saoll