Thursday, May 01, 2008

Gel ey alt benlik!

Tam anlamıyla Fight Club' ın başlarındaki Edward Norton gibi dolanıyorum etrafta. Uykusuz, dağılmış, hafiften sıyırmış..Tek farkım onun kadar çekici görünmemem. Alt benliğin gelme vaktidir yani, eli kulağında.. Bekliyorum canım, you are more than wellcome. :)
Uykusuzluk garip şey, bir haftadır günde en fazla 3 saat uyuyorum, beynim çalışıyor ama ağır aksak ve arada duruyorum. Öylece.. Kalakalıyorum. Muhabbetlerde boş boş bakınıyorum.
İnanmayacaksınız ama bunları yazdıktan sonra da bi durdum.. Ne yazsam şimdi? Yazacağım çok şey de var aslında..
Bakıyim bi akışa bırakayım neler çıkıyor?
İşimi sevmiyorum, itele itele nereye kadar? Değiştirmeyi düşünüyorum.
Aşık oldum. çok garip çok.
Bilmediğim yönlerimi keşfediyorum. Keşifler çok iç açıcı değil. Kötü de değil.
Hayat garipmiş.
Ergenlik zor geçiyor lan.
Bu ne biçim yazı ki?

13 comments:

tavsan said...

Endiselenmeye baslamistim ben de, sen uzun zamandir yazmayinca. Hayat garip evet bak; internette tesadufen bulup okumaya basladigim biri, sonunda onun icin endiselendigim birine donusuyor. Operim guzel yanaklarindan. Kendine kotu davranma!

Tugc said...

Uykusuzlugun en kotu yani sinirleri zayiflatmasi ayrica.

miso said...

Ergenlik derken? heheh

elektra said...

:))) valla kopya çekmiyorum. aynen miso gibi demeye gelmiştim ben de. ergenlik derken?:PPP

ati said...

olmadık anda dalıp gidiyorum, sızıyorum ama gecenin körü oluyo uyuyamıyorum. mesela msni açıp uyuyan kaç kişi vardır. :D

No More Virgilius said...

Bir arkadaşımın ifadesiyle "geç kalmış ergenlik ile erken orta yaş krizi" arasındaki çatışmalı dönemdir bu.

EKMEKÇİKIZ said...

İşte aşık oldum demiş ya, ergenlik o olsa gerek(mi?)
:))

Öykücü said...

Aşk konusunu açalım lütfen:)

Dikkat! biyo var ! said...

Evet,
"aşık oldum" derken....

EKMEKÇİKIZ said...

Yahu, ortalıkta yoksun, desem...
Tam olarak o da değil.
Ses var, görüntü yok, demeli.
Neredesin?
Gel, gel, gel!
:-))

Mathy said...

bence şu an brad pitt oldu, sabun yapıp, klüp kuruyor. :)

Anonymous said...

Talisman Hanım,

Hem burada hem de benim orada ağaç oldum[/k] yani.

Anonymous said...

FIGHT CLUB
(FIGHT CLUB William Morris Agency Shooting Script)
My personal notes: 1)words marked between asterisks *like this* are to show underlined words in the script; 2)grammatical or typographical errors in the ORIGINAL version have been typed exactly the same.
EXPLODING BUILDINGS again. SPEED UP the frames, LOSE the sprocket holes, RESUME NORMAL SPEED.
FADE OUT
*THE END*
end PG 127

RESUME NORMAL SPEED DEYİNCE NORMAL HIZDA DEVAM ETMEK Mİ LAZIM. %5HAZİRANDA DÜNYAYLA AYNI SAATTE YUVA DİYE BİR BELGESEL VARMIŞ,YOKMUŞ.

Your HTML cannot be accepted: Must be at most 4,096 characters

BİDAHA YORUM YAZMIyorum