Monday, August 11, 2008

Saçmalayasım var..


- Bu iştekiler iyi filan da öküzler biraz insan yeni gelen birini öğlen yemeğe götürmezmi? Götürmediler. Yemekhaneyi sora sora buldum. Öksüz gibi yedim tek başımaa.. Sonra hoşuma gider oldu, zaten yalnız birşeyler yapmayı severim öğlenleri de kafamı dinliyom.. Hayıır gözüme toz kaçmadı, kendiliğinden buğulu.. (Di mi Mathy :))

- Erkeklerle sulh ilan ettim çünkü lanet olsun ki aşığım.. Virgilius bu zayıf anımdan faydalanıp misoginist misoginist yazı yazcakmış. Shame on him anasını satiym..

- Ama aşk ne güzel. Hep "Elbet sen de güzel olacaksın küçüğüm, aşk güzel ediyor herşeyii" şarkısını söyleyip duruyorum. Kendime "küçüğüm" diyorum lan, bu aşk çok acaip birşey. Göz var izan var o bakımdan. Ne demek len "küçüğüm".. Stephen, kralım, gel bana gözkulak ol, ben gene kanlı romanlar okuyup kanlı, küfürlü yazılar yazmak istiyorum.. "Küçüğüm" değilim bennn.. Ühühühühü..

- Küçüğüm nrınımm nrınımm.. Ayyy öyle tatlı bakıyo kii.. (Bak gene oldu, içimden alien gibi fırlıyo, lanet olsun..)

- Bi Funny Games seyretsem kendime gelir miyim? Miike? Three Extremes? Yok sanmam. Miike yi şefkatle seyredebilirim, bunu yaptığım gün vurun beni lan..

- Grange a sığınsam? Yok onun kendine faydası yok, daha vurucu sonlu bişey yazamadı herif. Amaaan salak o salak..

- Batman i beğenmedim ben, herkes niye beğendi o kadar? Normal aksiyon filmi gibi işte. Bi Nolan ın çekmesiyle herşey bitse.. Joker iyi tamam, güzel vurucu karakter ama o sonundaki mesajlar, insanlık dersi filan neydi öyle? Kör gözüm parmağına? Nah patlatmaz insanlar birbirlerini ölüm tehlikesi olduğunda, en büyük içgüdü diyoruz yaşamak, boru mu? Saçmaydı hele o Harvey Dent in yarısının yanması filan. Uff kaba anlatım kabaaa..

- Mamma Mia ne güzel halbuki, sağol Senaaağ sayende gittim, övmüşün ya, harika bir film. Tam "Feel Good" şeysi.. Abba da çok naif gerçekten ve çok eğlenceli..

- "Ben X" e gittim asıl, o kadar güzeldi ki. Kurgu dersen kurgu, estetik dersen mevcut, senaryo süper. Harikaydı yaa..

- "Küçüğüm" ün fotoğrafını da koydum, kendi küçüklüğüm yani. Tamamen Gregor a özendiğimden bir de "ayy ne tatlıymışın" diyesiniz diye. Açıkça söylüyorum işte, hehee..

- Bu arada sevdiceğim çok beğendi diye kendi küçüklüğümü kıskanıp surat astığımı da not edeyim ki, kendisi için üzülün.. Yazık vallahi, çekilir dert değilim :)


40 comments:

Everfever said...

Ben X gerçekten çok güzeldi. Biz de çok sevdik kendilerini. Mamma mia için yeterince östrojen hormonum yoktu. Olmasını da istemedim açıkçası :) Batman hakkında söylediğin olumsuz şeylere katılsam da bence yine de gerçekten çok güzel bi filmdi. Hee, nedir, imdb'de 1 nümero olmayı hak ediyor mu? alekası bile olamaz. film gösterime girmeden çok reklamı yapıldı, ve sonuçta da güzel bi filmmiş, millet hayal kırıklığına uğramadı. (joker çok iyiydi tamam ama "Heath Ledger ölmeseydi bu rol bu kadar unutulmaz olur muydu?" sorusu da her zaman akıllarda olacaktır.)
Heath Ledger demişken, bir çevirmen olarak tüm zamanların en iyi çevirisi ödülünü herkesin önünde korsan DVDcilere vermek istiyorum:

Brokeback Mountain : Kayışdağı

No More Virgilius said...

Vallahi misoginist değilim, schopenhauer filan da bozmadı ahlakımı, sadece hemcinslerim gibi aklımı pipime indirerek yaşadım uzun seneler boyu, sonra gördüm, yaşadım, sonra ayıldım: Bu işin felsefesini yapmak kolay değil, çünkü tutarlı olmak zorundasın, bu noktaya gelmek de övünülecek bir şey hiç değil, çünkü bir ton bok yemiş ve yedirmiş olmak gerek.
Erkekler kadınlardan daha matah değil tabii ki, fark şurada, bizim ne mal olduğumuz belli, kadınlar ise türlü riyakarlık maskeleri altında bunu sürekli gizlemekle meşgul. Erkek kendini hemen ele verecek kadar salaktır, kadın kendisini her şart altında saklayabilecek kadar... şeytan diyecektim, başka bir kelime bul, valla misoginist değilim :-)

Ve son olarak, Aşık mı oldun kız:-) O zaman zaten aynı dili konuşmuyoruz biz seninle:) Yeryüzünde sürünen yaratıklar asla anlayamazlar güvercinlerin kanatlarının ne işe yaradığını... Samuel Taylor Coleridge'in Albatross'u çakılmazsın inşallah. (ukalayım, narsistim, harikayım!)

not: bir kedi al, elektrikli süpürge ile korku showu yaşat, acaip deşarj oluyor insan. :)

öbür not: ne şirin seymişsin sen!

stickman said...

yazıyı okuyorum okuyorum, tamam güzel akıp gidiyoruz şöyle ama sonlara doğru miniklik fotoğrafımı filan koydum diyince, eee hani nerde? diye sordum kendi kendime. alt tarafta bi yerde fotoğraf arıyorum. üstteki kızı unuttum. ayrıca üstteki kızın sen olabileceğini hiç düşünmedim. neden bilmiyorum. böyle internette duran profosyonel çekim çocuk fotoğrafları gibi algıladım. kendime güldüm. aklım nerdeyse artık :) bu arada neden Gregor'ın çocukluk fotoğrafını koymasını bi milad gibi görüyosunuz :) ondan öncede binlerce kişi koymuştur çocukluk fotoğrafını :P

tavsan said...

Sayfayi acar acmaz aaa Talisman'in kucuklugu mu bu dedim; hani feysbukta buyumus halinin resmini gormustum, nasil yer ettiyse. Evet cok tatliymissin, bu bakimdan bence simdi de tatlisin; kucuklugunu kiskanmana gerek yok;)
Ask guzel sey vesselam:)

senaaaaa said...

Mamma Mia'yı beğenmene çok sevindim :) eğlenceli film vesselam. Ben X'de gerçekten çook güzeldi, hatta çok kıskandım.
Aşık olmana sevindim ama kime aşık olduğuna dikkat et, canım dediklerin arkandan vurmasın, dırırırııınnnnn (burada müzik başlıyor, ve evet hala sinirliyim, işi arabeske vuracak kadar sinirliyim)
Bence tatlıdan öte bayaa hoşmuşsun! Şimdiki halini bilmiyorum ama çok alımlı bir çocukmuşsun, gözlerde anlamlı bakışlar, yüz ifaden felan, bu büyüyünce çok can yakar demişlerdir garanti :)

bahtsız bedevi said...

Çocukluk fotoğrafı meselesi, aklıma direkt psikolojik regresyonu getiriyor. Ama öyle bi şey de mevzu bahis değil sende, şu anından gayet mutlu olduğunu anlamaktayız :) (Bkz. Seviyorüümm ulaaayyyynn)

Aşk denen bu kimyasal sürecin, sevgi denen sıkı ve derin bağa (karşılıklı olaraktan) dönüşmesini temenni ediyorum taa yürekten..

gregor samsa said...

ben ilk bloger üyesi olduğumda "ne yazayım, ne yazmayayım" diye düşünürken sağdaki soldaki blogları geziyordum.

bakıyordum ayak
bakıyordum kedi

başka bi bloga geçiyom
yine ayak yine kedi

hoşlandığı filmler : ındependance day
blogu aç
ahaaa kedi

hoşlandığı film: otomatik portakal
blogu aç
ahaa ayak

noluya lan dedim.
bu virgi benden önce başlamıştı blog işine. sordum buna "sen ne yaptın ayak mı kedi mi?"diye.

"o zamanlar ne popülerse o gidiyor" dedi.
"sen napmıştın" dedim
"ben götümün resmini koymuştum ama cinsel hayatım bitmesin diye sonra kaldırdım" dedi.
"eee bende 170 dereceyi koyayım o zaman, neymiz iyiyse onla prim yapalım diye düşündüm" dedim.

o açtığım blogu iki güne kadar google kapattı. iletki, gönye ve derecede elimde kaldı.

bu da böyle bi anımızdı deyip, blog dünyasındaki bilinmeyen ilk fotoğraf deneyimimi talismanın anlayacağı dille anlatayım istedim.(***)

bu arada bende misoginist değilim talis ama kadınların bana daha bi hayrınıda görmedim.

hayırsız kilisenin papazı hakkındaki fiileden burada bahsetmek istemiyorum.

evlenme konusunda ama emin ol sen haklısın.

(***)şu an götümden uydurdum:)

ekmekcikız said...

Ne diyecektik?
"Aa! Sen ne şirin şeymişsin, küçükken!"
Doğru mu? Oldu mu?
:))

Sen şimdi de çook şirinsin. Sadece o da değil, çok da zekisin, akıllısın, hislisin.

İşyerinde ilk gün yemek yeme eşlikçisi olmamasının sebebi, yaz tatilinin tenhalığından olabilir mi? Aldırma, böyle sessiz sakin daha kolay alışırsın.
Öpüyorum, yanaklarından.
:))

fish said...

aşık olmak insanı küçültüyoo...en sonunda kuş kadar hafif olup uçuyosun..

sonra da tosluyosun bi yere...

grange a gerek yok aşık olman yeter taliscim beee :PP

imza : aşka bakış açısı bozuk olan yorumcu...

sessiz balik said...

talisman
ben galiba senin önceki işyerinde çalışmaya başlıycam.yarın cevap vereyim dedim.

ama istanbulda değil tabii burda
orası neresi diycek olursan burda açık açık yazamıycam

miso said...

Allah seni naapsın? Bilmiyorum ama değişik bir şey yapmasın. Gene acayip güldüm. Bitiyorum bu çatlak yanına. Sızdır kardeşim, gülelim biz. X Angara'ya gelmedi taliscim; taşra ya burlar. Burda ancak kungfu panda felan var. O yüzden biz de onlara gideceyiz. Oğlanı bir babanneye yollayım, kör olana kadar film seyredicem.

Grange kötü değil bence. Hatta yarattığı mesafeye bitiyorum. Ahhh Fransız işte o; uzaktan soyunnn :)

Aşk? Ne güzelll. Hayırlısı diyorum.

marruuu

21stCSM said...

Herkes güzel demiş, şirin demiş (ki doğru) ama kimse şeytani dememiş küçük Talisman için. Bilmem sadece ben mi farkettim, küçük bir çocuk için fazla zeki bakışlara sahip. Hele bir de o belli belirsiz tebessüm yok mu, içinden "Büyüyünce hepinizin canına okuyacağım!", "Bir gün dünyayı ele geçireceğim!" der gibi. Sence de Talisman dünyayı ele geçirebilme potansiyeline sahip değil mi Evır? Şurada dünyayı ele geçirecek kaç kişi kaldık zaten, birbirimizi bir bakışta tanıyoruz.

pRncfRn said...

Haha süpper bi blog olmuş bu , şu saatte güldürdün beni 'küçüğüm' :)

PuCCa said...

bende koymak istiyorum çocukluk fotomu.. ama gregordan özendi demesinler diye koyamıyorum hıck :PpP

DIAGONAL said...

küçüğümm aşık talisim valla sevindirik neyin oldum haaaaa

yaramış bu aşk sana bakkk ne güzel özeleştiri yapıyon kendine (kaldıki kendini bilen birinin bunu önce kendine sonra milyonlara :) itiraf edebilmesi zordur )
mutluluğun iki ki,şilik ve daim olsun yüreğinle kal

gay_yor said...

talissciğim aşık olmana çok sevindim..o küçük kız şimdide öyle mutlu ne güzel..
yüreğinle kal..birde küçüğünle..

metin said...

1. "Ne şirin seymişsin sen küçükken!" [Ref: Talisman Hanım]

2. "Çocukluk fotoğrafı meselesi, aklıma direkt psikolojik regresyonu getiriyor." [Ref: Bahtsız Bedevi Hanım]

Aneyyy!

3. "hayırsız kilisenin papazı hakkındaki fiileden burada bahsetmek istemiyorum." [Ref: Gregor Bey]

Ben de!

4. "Bilmem sadece ben mi farkettim, küçük bir çocuk için fazla zeki bakışlara sahip." [Ref: 21stcsm Bey/Hanım(?)]

Ben de farkettim -valla billa!

5. "bu arada neden Gregor'ın çocukluk fotoğrafını koymasını bi milad gibi görüyosunuz :) ondan öncede binlerce kişi koymuştur çocukluk fotoğrafını :P" [Stickman Bey]

Mesela ben.

6. Aşık olmuşsunuz sizden duyduğuma göre Talisman Hanım. Üzmeyin tatlı canınızı, bu da geçer!

7. "Öküzlük baki, insanlık geçicidir" demiş benim şu meşhur atalar. Takmayın, sevmeye çalışın yeni işyerinizdeki öküzleri. Öküzler sevilmek ister, bakım ister.

elektra said...

cincin talis, sen ciddi cidi kumralsın yahu. e ben niçün böyle görmemiştim seni. kumral ol, kumral ol, kumral ol.:)
bi de aşk adamı kendi küçüklüğüne bile düşman eder işte böyle, iyi ki eder, iyi ki:)))

tavsan said...

Talismaaannnnn nirdesiiiin? Ya sen eskiden daha sIk yazardin; asik oldun bosladin bizi kuzum (bak Turk filmi tribi yapiyom ki daha etkili olsun).

Talisman said...

Yok valla aşık olduğumdan değil son zamanlar çok garip geçti.. Garip zamanlardı evet evet.. Vallahi ondan :)
Bak yazıyom tavşaaannn.. :)

Talisman said...

Evercım,
Brokeback in gözde adı, İpne Kovboylar dır.. Ama Kayışdağı da süpermiş..
Bence Heath Ledger ın ölmesi şey gibi oldu,(rolü sevme açısından) güzel bir yemeğin sosu gibi. İğrenç olduğumu biliyorum..

Talisman said...

Virginiuuss,
(İsmini nasıl cin bi şekilde değiştirdim farkettin mi? İroni yaptım orda..)
Öncelikle kedi olayına bayıldım ya bu tiyoları hep ver bayılırım. Bak ben de sana hamam böceğini çaydanlığın altı ile ısıt çok fena mayışınca öldür tiyosu veririm. Yaptım bunu lenn :) Küçüktüm ama o zaman.. Ya aslında potansiyel varmış ama Dexter ın stepfather ı gibi bir figür yokmuş etrafta..
Neyse ne diyodum, belki misoginist olmayabilirsin ama kadınları ya orospu ya azize olarak görmeye meyilli olan ve sonra azize bulamayınca ah o zaman topu orospu diyen profildesin sanki. Ex- platonik aşıkk.. Yaa bana geçmişini anlatırken korkacaksıın :))
I like to analyze you baby, içimdeki Sigmund Freud u uyandırıyorsun.. Kendisi uyanınca şöyle bir gerinir ve saçmalamaya başlar, severim iyi adamdır, çokça sapıktır.. Kim sapık değil ki..
Hişş dua et çakılmıyım lennn.. :)) Pek seviyom..

Talisman said...

Stickman hoşgeldin seni Gregor da filan gördüm sanki yada Virginius ta.. Blog mahallesi :))
Aslında milad değil de hani bir nevi ortak okunan bloguz ya o bakımdandı.. Yoksa Gregor u taklit etmek de bozmaz aslında beni.
Gene geel..

Talisman said...

Tavşancıım,
Çok teşekkür ederiimm..
Sensin tatlıı :)) Mayışır ve şımarırım ve bunları 2 saniyede gerçekleştirebilirim..

Talisman said...

Senaaaa,
Sağol yavrum.. Ya bak gene yavrum dedim sana :))
Yanıldılar ama ilerde çok can yakar diyenler, ilerde ileri derecede psikopat, aseksüel ve yıllar süren platonik aşklar yaşayan bir kız çocuğu olarak kaldım. 32 yaşında iken ilk kez karşılıklı aşık olmakta ve çok pis saçmalamakta olduğumu iletmek isterim. Hafifçe utanarak :))

Talisman said...

Marla,
Çok teşekkür ederim ama değişmeseydi yav böyle kalaydıı? Sevgi de iyi gerçi di mi? İyi mi?

Talisman said...

Gregor,
170 haa, mübalağa ediyorsun dostuum :)
Bence kadınların hayrını görmüşündür de işte nankör inkar ediyosun, eylemlerine kılıf uydurmak içinde faydasız klisenin papazısın mecburen yapmalıyım filan diyorsun ayıp halbuki.. Vallahi ayıp..
Evleneceksin tabii en azından konforun için yaparsın sen, yaramaz.. :)
Annen gibi hissettim kendimi :)

Talisman said...

Ekmekçikızcıım,
Sağol canıımm.. Ya özledim seni birşeyler yapalıım..
Ben alıştım ama yalnız yemek yemeye alıştım artık beni rahatsız etmiyor hatta bugün Stephen King in son kitabını da aldım yanıma, oohh değme keyfime..
Öperiim :)

Talisman said...

Fish,
Ama oluyomu böyle olumsuz şeyler söylüyorsun, toslamıycam ya been, ühühühü toslamak istemiyoom..
Ay canım tost çektiii. Böyle içinde incecik jambon olsun bi de rokfor peyniri.
mımmmm

Talisman said...

Sessiz palukk,
Hayırlı olsun dostuum :)

Talisman said...

Misocuuum,
Sızdır filan deme, şimdi Stephen King in Duma Adası kitabını okuyorum ve orda öyle bir korku repliği var: "Masa su sızdırıyor" henüz bu replik niye bizi korkutuyo açıklanmış değil ama pek esrarengiz telaffuz ediyo Stephen vardır bi bildiği.. Ayy korkuyom Misoooo :)))
Grange iyidir de final özürlü ya işte Misocuum, yoksa severiz yani yeterince çatlaktır..
Masa su sızdırıyor..
Ayyyyyyyy..

Talisman said...

Heheheh 21 cm, Allah seni yaaa..
Çok sevdim yorumunu.. Uff ne güzel, Damien gibi bir çocuğum di mi? Böyle 666 666 bakıyorum.. Gören de 666 atıyor. Süper..
Biz kaç kişiyiz? :)) Yani dünyayı değiştirebilecek bence birleşmeliyiz.. 666 kişi olunca saldırırız.. Ohhmm..
Hişş blogu niye kapattın? Haa niyeee? Hesap verrr..

Talisman said...

Prncfrn,
Dostum seni hatırladım, acaip güzel korkunç fotoğraflar bulan kişisin ve ayrıca ergenliğime benziyorsun :)) Kötü haber sonunda bu tadda bişiy olacaksın :))
Sevgiler küçüğüüm :)

Talisman said...

Pucca,
Ya bırak öyle desinler. Bırak yavv.. Ne derlerse desinler..
Hişş ayrıl o siğilden.. Hasta ooo.. (ya da ben hastayım bilemedim şimdi :))

Talisman said...

Diagonalıım,
Sağol gülümmm..
Özeleştiri benim olayımdır.. Özyıkım gibi.. Uff çok pis karizmatik laf ettim sen de farkettin mi? Bence evren bile farketti. Aha megaloman da oldum.. Ben iyi değilim Diagonaaall..

Talisman said...

Gay-yorcuuum,
Canım benimm çok sağol.. Allah aşkımızı aşkınıza benzetsin :)) Bu da nası bir dilek ama ne bileyim aşkınızı sevdiğimden :)
Öperiimm..

Talisman said...

Metin Beyciim,
Yaa bu da geçer diyosunuzz beni düş kırıklığına boğuyorsunuz.. Yalan yalan :)) Her normal aşık gibi çakılma riskini çok iplemiyorum :))
Siz nasılsınız kuzumm?

Talisman said...

Elektracıım,
Sonradan karardı o saçlar, bundan daha küçükken daha da kumraldı, düzenli şekilde karardı :)
Çok beyazım olursa söz o renge boyatcam. :)
sevgiler ..

Talisman said...

Bu arada herkese tek tek cevap verince ne yorum bolluğu oldu beee..

buhsem said...

Thank you estetik, estetik, burun estetiği, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik