Friday, January 16, 2009

Yine mi Güzeliz, Yine mi Çiçek


Bu sabah işe gittim, her zamanki gibi.. Yani 8,45 te yataktan devrilir gibi kalkıp, tuvalette de 5 dakika kestirdim, bi hışım giyinip kendimi dışarı attım. Aksi aksi maillerime bakıyordum, bir de ne göreyim meğer yöneticimiz değişmiş. Hay Allah nasıl oldu filan dedim çünkü beni işe alan yönetici değişmiş oldu ki kendisi aynı zamanda arkadaşımdır.

Bir süre sonra da yeni yönetici beni aradı, seninle konuşmamız lazım diye.. Allah dedim kesin internette girdiğim sayfalara baktılar şimdi onu konuşacaklar, çok utanç verici diye düşündüm hemen. Girdiğim site de ekşi sözlük ama abuk subuk bir sürü başlığı okuyorum ve onlar da loglanıyor bildiğiniz gibi..

Kendimi böyle bir konuşmaya hazırlayıp çıktım, hiç düşünmediğim birşeyle karşılaştım. Bölümümü değiştirmemi istiyorlar, bizde eleman çokmuş, o bölümün ihtiyacı varmış. Haydaa dedim ben içimden, dışımdan da "ama ben iyiydim böyle" filan diye geveledim..

Neyse uzatmıyım iş gün içinde kesinleşti ve işime yeni alışmışken şimdi de bölümüm değişti :) Ya belki üzülmem gerek ama pek sevindim ben yaa.. Hem yeni konum olması değişik bir tecrübe olacak, yeni tiplerle çalışacağım. Hem de yeni bölümün yöneticisi iyi, güçlü bir kadın. Güçlü kadın tiplemelerini severim eğer kafa dengi olma potansiyeli de taşıyorlarsa.. Bir de ben değişiklikleri bayağı seviyorum yaa.. Hadi bakalım, yine atıldık bir denize.. Rastgele..

Ya bir de ben hayatımda seyrettiğim en güzel filmlerden birini seyrettim ya. Mükemmel bir film. Ben genelde seyrettiğim her filme bir kulp bulurum ama bunda kulp filan bulamadım. "Hedwig and the angry inch" den bahsediyorum.

Daha sonra ayrıntılı bir yazı yazacağım filmle ilgili ama diyebilirim ki aşık oldum filme.

Şimdilik sadece soundtrack inden bir parça lyric i:


Tear me down:


On August 13, 1961,

A wall was erected

Down the middle of the city of Berlin

The world was divided by a cold war

And the Berlin Wall

Was the most hated symbol of that divide

Reviled, graffitied, spit upon

We thought the wall would stand forever

And now that it's gone

We don't know who we are anymore

Ladies and gentlemen

Hedwig is like that wall

Standing before you in the divide

Between East and West

Slavery and freedom

Man and woman

Top and bottom

And you can try and tear her down

But before you do

You must remember one thing:

There ain't much of a difference

Between a bridge and a wall

Without me right in the middle, babe

You would be nothing at all

Enemies and adversaries

They try and tear me down

You want me, baby,

I dare you

Try and tear me down



6 comments:

Ekmekcikız said...

Allaam, yalebbim!
Şekerciğim, sen bu filmi nereden buldun bööle?
Sen undergraund mu yaşayorsun?
:)))

senaaaaa said...

yalnız okurken gitgide endişelenmeye başladım, son satırlara doğru eyvah işten mı çıkarıldı diye bi düşünce kapladı içimi. Yazının gidişat öyle gibiydi sanki. Böyle değişiklikler güzeldir, renk katar, can katar (:
Agust rush'ı da gördük ama kararsız kaldım, almadım.. onun yerine the fall'ı aldım. Annem hakkında herşeyi bulamadım. son film durumlarım böyle :P

Talisman said...

Ekmekçikızcım,
Yok valla benim undergraundluk anca filmde kitapta, 9-6 çalışan bi ameleyim gerçek hayatta :)

Senaaa,
Evet yaa iyi oldu değişiklik sanki..
The Fall çok güzel di mi? Ben bayılmıştım ona yaa.. Ben bu ara manyak gibi dizi seyrediyorum, Weeds diye bi dizi keşfettim, tavsiye ederim..

Anonymous said...

each timе i usеd to rеad ѕmallеr artісles
thаt also сlear thеiг mοtive, and that іs also hapρenіng with this рieсe
of writіng which I am reading here.

Alѕo visit my ωеb blοg; iphone repair

Anonymous said...

Hello there! I could hаve swoгn Ӏ've been to this blog before but after reading through some of the post I realized it's neω to me.
Anyhοw, I'm definitely glad I found it and I'll
be bοоκ-marking and chеckіng baсk often!


Visit my site wiredtree hosting

Anonymous said...

I'll immediately seize your rss as I can not in finding your email subscription link or e-newsletter service. Do you'νе anу?
Ρlease alloω me recognize in оrdеr that I could
subscrіbe. Τhankѕ.

Feel freе to visit mу web site :: cms.imacrepairmalaysia.webnode.com