Wednesday, June 19, 2013

Suçlu suçlu, ayak uçlarıma basa basa geldim bloguma. Ne zamandır, yazı yazmayı bırak, açıp okumamışım da. Neyse ki hala "bu sefer son" yazınca google amca ilk benim blogumu çıkarıyor. Bloguna google dan ulaşmak da ayrı marifet tabii. Blog ayrı bir insan gibi, bi sinirli şimdi sanki. Kavga etmişiz, suskunuz, ilk kim söze başlayacak diye birbirimizi tartıyoruz. Ben başladım gibi sanki ama bu blog da bana çekmiş. Az domuz, öyle hemen yelkenleri suya indirmiyor. Kafam karmakarışık. Bir sürü şey oluyor aynı anda. Ben iflah olmaz Oblomov, hırkamı özlüyorum. Şu son olaylarda 31 Mayıs ta ağlayarak güne başlayan insanlardanım. Bir yandan da hayatım için dönüm noktası sayılabilecek bir hafta sonu yaşadım. Güzel bir haftasonu. Yok ondan bahsetmiycem. Ama burda dursun istedim. Evet, gıcığım. İçimde acaip bir tiksinti var. (haydaaa..) Ya aslında ben büyüdüm değiştim son zamanlarda filan diycektim ama bu içimdeki şapşal çıkıp "içimde tiksinti var" filan gibi ergen cümleler kuruyor hala. Bak şimdi de tüm yazma isteğim geçti. Allah beni naapmasın.

12 comments:

Anonymous said...

hoşgeldiiiin. çok özledik. gitme bi daha.

bi tiksinti bende de var. asan kesen bi yazı da yazdım hatta, sonra derin bir nefes aldım, vazgeçtim.

sulu sulu, muaaah diye öpüyorum gözlerinden yanaklarından.

Talisman said...

My baby Passive,
Allahım senle çok laubliyim ben :) Affet.
Ya hep senin yüzünden zaten. senin bloğu okudum sora blog günlerimi özledim bir baktım yazmaya başlamışım. :) Daha da yazarım.
Görüşürüz baby girl..

Anonymous said...

eheh, you'r my baby girl, my baby girl, my baby giiirl.

ben de senle pek bi sulu oluyorum, bildiğin şımarıyorum yahu, nolcek bizim bu halimiz? :P

aaa, bunu duyunca daha da sevindim şimdi! heheheh, bi işe yaramışlar iyi bari yazdıklarım.

yaz ya, bekliyorum dört göz. valla özledik, kızarım artık.

gülçin said...

evet ya Talis, hadi artık yaz bişiler.

Detroit Rock City said...

Geldiğine değsin, yaz bişiler evet.

sherlotte holmes said...

talisman seni görmek sürpriz gibi aniden güzel bi şey olması gibi... hep yazsan...

Anonymous said...

Eeee? tek atımlık bir barut muydu hepi topu?

Öykücü said...

Haftasonu ne oldu:)

Talisman said...

Hahahah ya sevgili yorumcum, hiç hatırlamyorum biliyor musun? Kimbilir ne olmuştu :))

gülçin said...

Talis, bu yazının yıldönümünü mü bekliyorsun yazmak için?
sevgiler.

sherlotte holmes said...

Talisman cok ozledim keske yine gelsen

Anonymous said...

sudan ucuz