Thursday, August 02, 2007

..

Heyy ben sana ne yaptım? Sana diyorumm. Ben mi öldürdüm amcanı senin? Sen çalışamıyorsan motive olamıyorsan neden beni perişan ediyorsun? Neden bana iyi bakmıyorsun? Benden başka kimin var? Dünyayı ben mi yarattım bu şekilde? Hişş sana diyorum bakma boş boş bana.. Bişey iste, birşey için uğraş.. Bana eziyet etme. Boşluğunun acısını benden çıkarma.. Anladın mı? Hala bakıyorsun.. Durmuş saat gibisin. Bıktım senden artık. Acıya bağımlı olmandan da, beni yoketmenden de.. Bir kaç sene sonra hiç sesim de çıkmaz benim. Bu mu asıl istediğin? Ölsen ne olacak? Ölmeye cesaretin var mı? İstediğin bu mu? İstemediğini biliyorum bana göstermemek için kıçını yırtsan da yaşamak istediğini, mutlu olmak istediğini biliyorum. Neden bana öfkelisin? Bunu keşfetmem çok mu garip? İnsan olmak seni neden rahatsız ediyor? Nereden geliyor bu kadar öfke? Nasıl bu kadar enerjiyle nefret edebiliyorsun? Bu enerji bana yararlı herhangi birşey yapmanı istediğimde nereye kayboluyor? Neden beni duymaktan kaçıyorsun?
Yapma, ölmek istemiyorum. Seni boş bir çuval gibi terkedip gitmek istemiyorum.. Yapma, çok korkuyorum..

4 comments:

tavsan said...

dinle bu sesi, guzel seyler soyluyor. guzel talisman yap buyunu kendine;)

Girls On Blog said...

Talisman öyle bir yazmışsın ki..dün akşamdan beri 2-3 kere okudum..içime dokundu..yorum yazamadım..içime sinmedi..silkelen kendine gel..hadi..

sessiz balik said...

ben bir kelim,ilacım da yok,ama en azından "eşşekten düşmüş" birini ararsan elini sallayınca çarpacağın elliden biri olarak yazıyorum.ahh o içimdeki Dr.Jekyyl
tiplemesi için ise ben ne desem boş...kendisi konuşur zaten

Talisman said...

Tavşan,
Çok sağol, beni Cuma günü kurtardı bu yorumun biliyor musun? :) Çok teşekkürler.
GOB,
Çok teşekkür ederim. Silkelendim bak. Sağol..
Sessiz balık,
Ben yorumuna inanamadım. Çünkü seni yeni keşfettim okuyorum ve yorum bırakmayı düşünürken senin yorumun geldi. İrkildim ben. Seninle biraz benziyoruz hatta özgeçmişlerimiz şehir haritası bile aynı. Sadece şu anki şehir farklı sanırım. Arada Dr. Jekyl larımızı buluşturalım, dertleşsinler. :)
Teşekkür ederim.