Tuesday, October 02, 2007

And so it is..


Hımm ben geldim.. Şaşıyorum ben, yani blog da ev gibi mi olmuş? Hani tatile gidersin herşeyden uzaklaşırsın sonra dönünce mesela işe gidersin herkes seni öper sen de öpersin, özlemişsindir, evde bekleyen varsa o bir sevinir sen iki sevinirsin filan.. Blog da böylemiymiş? Özledim ben burayı, arkadaşlarımın bloglarını okumayı da özledim. Belki de herşeyi manyak gibi sevebilme ve bağlanabilme kapasitemin yüksek olmasındandır. (Tersi de geçerli heyhaat, nefret etme potansiyeli ve bir anda soğuma hatta buzz olma potansiyeli :))

Çook şey var yazacak. Öncelikle "nereye gidecem ben tatile yahuu?" krizimde bana yardımcı olan herkese çook çook teşekkür ederim.

İkinci teşekkürüm ise tabii ki film çekme önerime sıcak bakan, önerime sıcak bakmasa da çekmemi destekleyen sevgili arkadaşlara, çok sağolun,iyi ki varsınız. Bu belgesel projesi beni çok heyecanlandırıyor.. Hele de blogger arkadaşlarla çekecek olmak.. Uff bu konuda bir plan yaptım bile. Öncelikle Kasım a kadar deli gibi belgesel seyretme ve belgeseli çekerken ne söylemek istediğimi belirleme çalışması yapacağım. Çünkü filmlerin (tabii belgeselerinde) söylemek istediği bir söz bir dert olması hoşuma gidiyor. Şart değil yani çok absürd böyle bir şeyi hiç sallamayan filmler de sevdim ama yönetmenin birşey anlatmak için çırpındığı filmleri de seviyorum. Ve belgeseli kolay yapan bir unsur da söylemek istediğiniz şeyi rahatçaa kör gözüm parmağına söyleyebiliyorsunuz. Oh ne konfor.. Kurmaca filmde çok kötü duruyor halbuki bu..Immm, çok güzel hayal etmesi..Ama gerçek de olacak.

Kasım dan itibaren ilgilenen arkadaşlarla teker teker görüşmelere başlamayı planlıyorum. İlerde daha da ayrıntılı postlarım olacak bu konuda.. Takip edin beni ;) Ve tekrar sağolun :)

Tatil yazısı da yarına kaldı.. İşler de niye yoğun ben anlamıyorum. Hem insan tatilden dinlenmiş dönmez mi, ben dayak yemiş gibiyim. (Giderayak mızlanan Talisman kaçar.)

Sevgiler..

6 comments:

ekmekcikiz said...

Talismancığım,

Aynen öyle oluyor; insan tatilden dinlenmiş dönüyor dönmesine de, işe başlar başlamaz dayağı yiyor. Mesele bu!

Bir de "and so it is" yazmışsın ya, sayende Damien Rice'ı yine dinledim. Üstelik benim "buyrun burdan dinleyin"lerim arasında olmasına rağmen sen yazınca aklıma geldi. "Closer"da filmle birlikte başladığı andan beri bu melodiye bayılıyorum.:)

sessiz balik said...

aaa tatilci talisman yuvada yeniden:) hoşgelmiiişş
nereye gittin nasıl geçi hava nasıldı deniz nasıldı ?
yazacam yarın demişsin ama merak ettik yahu.
evet ya bir süre blogcu olunca bağımlılık oluşuyor vücutta yazmak okumak isteği duyuyorsun

Girls on blog said...

Tatili yaz şekerim,bana da moral olsun:)
Belgesele konsantre ol....valla bak...ben de maceramı kitap yapmak istiyorum ..şişmanlık da bi işe yarasın baaarrii:)
öperim..

DIAGONEL said...

talis harikalar diyarından evine dönmüş olay....
hoş geşmiş sefa getirmiş ...
oley...
hatta üstüne birde post yollamış 3 kez oley ....

elektra said...

taliscim hoşgeldin:)
belki rastlamışsındır bugün bu habere ama, kaçırmıştır belki diyerek

http://www.sabah.com.tr/ozel/1001belgesel2427/dosya_2427.html

yazayım dedim.
sevgiler...

TalismanDiyette said...

Ekmekçikızım,
Damien Rice ı ben de seviyorum peki Volcanos şarkısını seviyor musun? Ben ona da bayılıyorum..
Sevgiler..

Sessizbalığım,
Tatil yazısı yazamadım yaa üzgünüm,valla iyiydi ama :)
Öperim..

GOB cuğum bu iyi fikir, kitap yani.. Evet kesinlikle bir getiri olmalı.
Sevgiler canım,

Diagonelcim,
Talis Harikalar diyarında süper bir buluş çok hoşuma gitti,eheh dönmeme sevinmene de sevindim :)
Öperim..

Elektracım,
Çook teşekkür ederim :)
Öperim..