Thursday, November 02, 2006

102! Vay Canına..


Bugün 02 Kasım 2006. Dün tartıldım ve 102 kiloyum..
160 cm ve 102 kilo bir insan irisiyim :)
Moralim bozuk mu? Alakası yok. Hem yola çıkmış olduğum için hem de artık şişmanlık konusunda yeni bir perspektif kazandığım için.
Bu yeni perspektif şöyle birşey: Dışardan gelen "Şişmanlamışsın. Şişman, Kilolu " v.b. gibi laflar normalde beni üzerdi ve söyleyen kişiye kızgınlık hissederdim. Sonra farkettim ki şişmanlığa kötü anlam yükleyen onlar değil benim. Yani aslında benim sözlüğümde "Şişman", kötü, aşağılayıcı ve sinir edici bir kelime, bana onu söyleyenlerin sözlüğünde değil. (Tabi bazı şişmanlığı cidden aşağılamak için kullanan komplexlileri dışarda tutuyorum. ) Yani aslında kendi kendime eziyet ediyorum. Sonuçta şişman mıyım, şişmanım, yalan değil ki, kilomun fazla olduğunu ifade eden birşey. Ona olumsuz anlam yüklemeyi bıraktığımda acaip hafifledim. Gerçekten bu kızgınlık umutsuzluk yükünü taşımak çok zor. Mesela bayramda memlekete gidince herkes şişmanlamışsın dediler ve şaşırdılar ve bu normaldi de onlar gördüğünden beri bir 20 kilo almışım. Eskiden olsa hepsine kırılır, öfke duyar ve moralimi de çok bozup sonuçta rejimimi de bozardım. Ama bu sefer hiç sıkıntı hissetmedim, gerçeği dile getiriyorlardı sonuçta ve bu beni az sevdikleri anlamına filan gelmiyordu. Nasıl rahat bir his bu, nasıl yük kalkıyor insanın üstünden anlatamam. Böyle olunca rejimi de bozmadım.
Sonuçta yavaş veya hızlı bu kiloları vereceğim. Buna inanıyorum, huzurluyum. Diyet yapan diğer arkadaşlarımdan aldığım desteğe de güveniyorum.
Gazamız mübarek ola yiğitler.. :)

4 comments:

Bng.U said...

Böyle düşünüyor olmana o kadar çok sevindimki.. Doğrusu bu.. İnşallah hepsi gidicek o kiloların.. Ama zor ama kolay en sonunda istenilen olucak. Sadece zaman gerekiyor herkese:)
Kocaman destek de benden gelio..
;)

kirmizi said...

Ya talisman cok guzel gidiyorsun. gercekten sevindim yazini okuyunca. Zaten bir kere boyle saglikli bir beslenme duzeni oturtunca hem o kilolar gider hem de bir daha almazsin geri. hadi be, yuru kim tutar seni diyorum:)) hepimiz basaricaz, cozucez bu isi;)

Talisman said...

Teşekkürler arkadaşlar :)
Hep beraber istediğimize ulaşcaz inşallah ;)

Anonymous said...

elbette ulaşacağız ben de çok kızardım eskiden böylede güzelsin ama biraz zayıflasan çok hoış olacaksın diyenlere ama hakkaten öyleymiş yavv.. hadi bakalım küçük hanım en kısa zamanda senden 99 haberi bekliyorum ben..