Wednesday, November 22, 2006

Oh dostum, öyle sportifim kii..:)


Yine bozdum ben yahu. Bu sefer nasıl olduğunu bile tam anlayamadım. Yahu off yaa. Düşüp kalkmaktan yoruldum. Ama ne yapabilirim ki? Başka çare yok. her seferinde 2,80 yere uzansam da kalkıp koşmak zorundayım. Yerde kalmak çözüm olmuyor.

Yani utanıyorum bunu söylemekten ama bugün gene döneyim ben. Bir de böyle olmayacak spora başlayayım. Çünkü yememin sebebi biraz da psikolojik, spor da psikolojiye iyi gelir değil mi? Gelsin lütfen bir zahmet.

Perşembe Babel e gideceğim, hala gidemedim. Bu durumda bu Cuma başlıyorum ben spora arkadaşlar. Cumartesi- Pazar da gidiyorum hatta.. Evet evet. Üstelik spor salonunda saunaydı, buhar banyosuydu, jakuzi bile var. Bir kez de faydalanmadım. Sırf üşengeçlikten. Yeter artık bu üşengeçlikten çektiğim yahuu. Hayatımın içine ediyor bu huyum resmen.

Evet kesinlikle Cuma- Cumartesi ve Pazar spora gidiyorum ve bundan sonra da haftada 3 gün gidiyorum. Bu günler de Cumartesi- Salı- Perşembe olsun. Gerekirse değiştiririm.

Savulun sportif Talisman geliyor. Endorfin Kraliçesiii.. (Gazlayalım az kendimizi di mi? :))

5 comments:

Bng.U said...

talismancım ben haftada 3 gün 1,5-2 saatlik aletli jimnastikle birlikte sıkı rejim yapmıştım. O zaman biçok stresim olduğu halde en sıkışık anlarımda bile zaman yaratıp sporu aksatmadım ve gittim. Sonucunda 10 küsür kilo verdim.. Bence de kesinlikle git. Çok yarıycak ama aksatmamak gerekiyor. Psikolojik olarak süper hissediyor insan kendini ama moral bozukluğu ile de yiyor.. Umarım bu başlangıçla güzel haberler verirsin bizlere :)

deriella said...

oh be talisman postunu bekliyodum. utanoyorum bırakıp başlamaya yeniden dönmeye fln deme. ne gzl spor imkanın da var başla diyete spora da iş yoğunluğun el verdiğince git nasıl gzl inicek o kilolar. yolumuz uzun destek olarak, fikir danışarak halledicez bu süreci. hoşgeldin diyorum ben! spor öncelikle disiplin sağlar o kadar yapınca bozmaya kıyamazsın diye düşünüyorum spor yapmayan bir tembel olarak şahsen yapsam bozmazdım heralde:) bn de brz duzelteyim halet i ruhiyemi spora abanıcam.
kolay gelsin

limonagaci said...

bende başlamak istiyorum spora ama üşeniyorum. benimde baslayıp sıkılaşmam lazım arkadaslar kollarım falan acaip kötü durumda
:(

Anonymous said...

spora bi yerlerden başlamadan olmuyor valla boşlamamak lazım ama işte insan kendine söz geçiremiyor bazen ben haftasnu doğa gezintisi yapmayı düşünüyorum):)

Noni said...

Merhaba yazınızı şimdi okudum, lütfen diyet için canınızı sıkmayın insanın kimi zaman kendini şımartması gerekiyor. Bu arada ben de dün spora gittim, bir gece önceki Yunan Tanrısı ile ilgili moral bozukluğumu spor salonunda atmak istedim, az spor yapıp daha çok sauna ve buhar odasında vakit geçirdim, saçıma bakım yaptım, Işık Menderes'in metafizik & pozitif düşünceyle ilgili kitabını okudum, ben de kendimi böyle şımarttım işte :) Size harika bir gün diliyorum!