Friday, June 01, 2007

Et Pazarı


Siz de Hürriyet, Milliyet gazetelerini internette açınca gözünüze gözünüze giren çıplak kadın fotoğraflarından rahatsız mısınız?
Ben rahatsızım.

Belirtmek isterim ki çıplak fotoğraflara hiç bir itirazım yok aksine estetik olanları çok da severim, kadın erkek farketmez, erkek olursa daha bir hoş olur ama :) Nudistleri de sevimli ve naif bulurum. Yani bu sitelerden bol bol olsun hatta ben de bakayım no problem..
Fakat günlük gazeteyi açınca haberden çok, ordan burdan fırlayan provokatif çıplak kadın resimlerinin masumluğuna, hoşluk olsun diye oraya konduğuna inanmıyorum. Müşteri çekmek için vitrinini düzenleyen yağlı, ellerini ovuşturan tüccarlar gibi görüyorum o zaman gazetecileri. Ve bunun için kadınların özellikle kullanılıyor olması da -ne biliyim cinsellik kullanılacaksa iki de çıplak erkek koy di mi, yok- ayrıca canımı sıkıyor.
Not: Güzel resim koydum ki sinirimi alsın, konuyla alakası olmasa da :)

8 comments:

Esther said...

huahuahua (bu koyduğun resme daha doğrusu konuyla alakasızlığına getirdiğin yorumaydı)

haklısın talisciğim, ablak suratlı mankenleri görmekten bıktım.. nü falan denemez onlara ztn.. direk teşhircilik.. ben onları kasaplarda çengellere asılmış derileri yüzülmüş pembe ve beyaz kokmuş etlere benzetiyorum...

adamlarda işte bütün gün bunları görüyor ve abazan oluyor... göster ama elletme olayı yüzünden türk erkekleri acınası durumdalar.. ya hiç gösterme, ya da bu kdr açıyorsan ver... bu adamlara da yazık yahu....

bu resimler bu kadınlar yüzünden türkiye tecavüz ve çocuk pornosunda 1. sırada...

tabii bunlarında sorumlusu din ama o konuyu açmayayım

deriella said...

hurriyet ve milliyet inanılmaz durumda. "sienna miller'ın son filmi factory girl bıt bıt festivalinde dıt dıt" diye haber yapıp altına "sienna miller'ın ozel pozları, jude law'la ozel anları" diye link veriyor. fotoları tahmin edersin. yüzlerce örnek verebilirim. sözlükte de çok güzel geçiriliyor bu konuda kendilerine. benim artık midemi oyle bulandırıyorlar ki anlatamam.

diagonel said...

talismancım dileklerine bende katılıyorum eee birazda cıbıl adam neyin koyunda hanım kzılarımzında gözü gönlü açılsın dimi ama ...


kladıki bu alttan alttan ata erkiliz biz kadın açar biz syrederizamntığıda ayrı bir polemik konusu derin mevzular derinnnn

D-Chic said...

Haklısın canım hele birde aynı tip mankenlerin çıplaklığından ööö geldiii.

loungetime said...

Rahatsız olmak ne kelime nefret ediyorum. Özelliklede hürriyet bu konuda oldukça abartmış durumda. Protesto amaçlı zaten tıklamamaya çalışıyorum.
Bu resimde oldukça süper

limonagaci said...

çok haklısın talisciğim.
hayır bir de kendilerini görmezden gelip temiz internet kampanyalarını destekleyip, yazı dizisi yapıyorlar tiraj uğruna ama önce kendilerini temizlemeyi önemsemiyorlar. Bizde salağız, yedik.

Everfever said...

Ne zor bir şeymiş google hesabı almak. Boşuna üşenmemişim eskiden. Ama bu yazıya yorum bırakmak için üşenmedim, uğraştım aldım!

Öncelikle Sayın Esther hanım İngiltere'de çıkan "the Sun" gazetesinin kapaklarını gördükten sonra Türkiye'deki çocuk pornosu birinciliği ve "Arka sayfa güzelleri" olguları arasındaki ilişkiyi tekrar kurmanızı salık veririm. Adamlar üzerinde sadece G-String olan bayan resimlerini kapağa koyuyorlar.

Ayrıca ben arka sayfa güzellerini seviyordum (anaaaammm, ne dedim ben şimdi?). Eskiden gayet yaratıcı yazılar yazarlardı altına, "Motorize Sabrina" "Kumaş eksik" filan gibi. Süper olurdu :) Bu yüzden haksızsınız Talisman hanım :D

TalismanDiyette said...

Ever fever,
Vaayyyhh.. Çok hoşuma gitti, yazıma yorum bırakmak için google hesabı almanız, bi böyle şişindim bi böyle "vayy süper bi insanmıyım ki len, herhal öyleyim başka açıklaması olabilir mi bee" filan dedim.. Abarttım tabii ama sağolun varolun :)
Şimdii cevap veriyim heman, arka sayfa güzellerini seviniz koruyunuz, bi diyceğim yok ama onlar arka sayfada bir taneydiler topu topu.. Türk erkeğinin nasıl da muhteşem ne kadar hayranlık verici filan olduğunu ifade eden yarı aralık dudaklı hanımkızlardı, çoğunun adı Helga idi, ben şimdi Almanya da Helga diye 70 yaşında teyze ile bile tanışsam, gülmemi tutamam yani, "vayy Helga haa, utanmaaz" filan derim, çok ayıp olur.. Ne diyodum, hah artık bi tane değiller arka sayfa da değil her sayfadan fırlıyorlar, böyle üstünüze üstünüze geliyolar, bi de önceden onların işlevi belliydi, aba altından sopa göstermiyorlardı, ciddi film yazısı yazıyo gibi yapıp alta kadın aktristin cümle üşütücü kıyafetli fotolarını dizmiyolardı.. Yoo yoo haklıyım.. :P