Tuesday, June 12, 2007

Let Me Kiss You (I love Morrissey)


There's a place in the sun
For anyone who has the will to chase one
I think I've found mine
Yes, I do believe I have found mine

So, close your eyes and think of someone you physically admire
And let me kiss you, let me kiss you

I've zig-zagged all over America and I cannot find a safety haven
Say, would you let me cry on your shoulder
I've heard that you'll try anything twice

Close your eyes and think of someone you physically admire
And let me kiss you, let me kiss you

But then you open your eyes and you see someone that you physically despise
But my heart is open, my heart is open to you.
Morrissey

9 comments:

deriella said...

yok ben artık nasıl yani diyorum! (aslında ohaa diyordum da çok yakışıksız durdu parantez içine saklayalım onu;)neden dersen bir haftadır taktım bu şarkıya. zaten severdim ama bir haftadır günde 10 kereden fazla dinliyorum. içleniyorum görmen lazım. hatta yazdığım baska bir yere de çiziktirdim bunu. ama ben morrissey'den korkuyorum. ilginç bir adam tarantino filmlerindeki tekin olmayan tipler gibi.
I love Talisman;)

TalismanDiyette said...

Ehehehehe Deriellacım çok hoşuma gitti, bizim bu paralelliğe bitiyorum ben.. Özellikle son dönem çok dinlemen tam olmuş, bende taktım, dinliyorum bi ağlayasım geliyor.. "Let me kiss you Allahsıız" diye çığırasım var :)
Ya asıl bunu Morrissey den canlı dinlemek var ya deli birşey, geçen sene buraya geldiğinde gittim konserine, bu şarkıda ağladım hönküre hönküre :)) Çok güzeldi ama yaa.
Morrissey bana tekinsiz hissi vermiyor ama yaa aksine bir koruyup kollayasım var onu, belki bir kadına aşık olup karşılık bulamayınca aseksüel olduğu yolundaki dedikodulardan.. Gerçi biseksüel tipi var amcanın.. Çok güzel ama, güzel adam, çok da seksi.. Gerçi ben daha çok muhabbet etmek isterim bu adamla, elektriği öyle.. Bööyle içip platonik aşklardan konuşcaksın.. Hayal tabii bunnar belki it herifin tekidir :))) Ay ne pis insanım..:) Kaçayım ben, böyle uzun yorum cevabı olur mu canım? :)

deriella said...

hehehe bana biraz it bir herif gibi geliyor;) ama seviyoruz sayıyoruz o ayrı;)demek sen geçen sene izleyen şanslılardansın! ee istanbul dünya şehri diye eziklik yapayım mı şimdi?! bu arada muhabbet etsek adama yeni şarkılar için ilham gelir bence;)

umar said...

beni koparan kısmı hani lettttmeee kiss youuu ooohhhhhoohhhh diye uzattığı bir kısım varya orası :)
...
letttttmeeee kessssssyooouuuuu ooooohhhoooohhooooo

D-Chic said...

Güzelim yoksa bu sefer, bu vatandaşa mı aşık oldun!!??

TalismanDiyette said...

Deriellacım, muhabbet etsek adama çok pis konu çıkar harbi :))) Çok hoşuma gitti..

Umar selam,
Ben şu zigzag a bayılıyorum bir de genel olarak sesteki hüzne..

Nermin çok kötüsün yaa, insana şıpsevdi muamelesi yapıyosun eheheh.. celebrity ler konusunda öyleyim gerçi ama sevdim mi tam seviyorum.. jeremy ırons la ilşkimiz 2 sene sürdü mesela.. Hala da severim ama bak Brad pitt geçici bir hevesti daha çok Fight Club ın gazı :))

limonagaci said...

dri ve talis sizin aranızda istanbul-ankara ve bloglar arası çözemediğim bir bağlantı var... :)))))

deriella said...

bu paranormal durum talisman'ın ankara ziyaretiyle bir açıklığa ulaşacak diye umuyorum ben de limoncum;)

Becka said...

People should read this.