Friday, December 29, 2006

2007 Bizim Yılımız Olsun



2006 dan 2007 ye girerken hem 2006 da yaşadığım şeyleri hatırlamak hem de 2007 sonunda yapmış olmak istediğim şeyleri (gavurun new years resolution dediği olay) listelemek istedim zaten Kanat Atkaya misali listeler yapmaya özel bir ilgim var.
Hemen başlıyorum,
Önce 2006 nın önemli olayları:
1- İş değiştirdim. Önemli bir değişiklikti, sancılı oldu, karar vermem de eski işimden kopmam da.. Severek ayrıldık denir ya o hesap. Son gün işten eve dönünce bağıra bağıra ağlamamı unutamam mesela. Bir de bu tip olayların hep fon müziği vardır bende. Bununki de Çamur grubundan "Yok" şarkısı.Ama herşeye rağmen iş değiştirmem doğru bir karardı ve benim için en iyisiydi.
2- Aldığım yaklaşık 15 kilo.. Buna yorum yapmıyorum. Ama vardır bunun da bir sebebi, bunu yaşamam gerekmiş, inanırım ben böyle şeylere.
3- Ablamların İstanbul dan taşınması - Yeğen aşeriyorum resmen, bu da pek hoş değilmiş geçelim.
4- Kuzenimin ayağını kırması- Hayatta hep başkalarının başına gelir sandığımız bir aksiliğin yanıbaşımızdakine gelmesi ile sarsılma..- Bunu da geçtik.
5- Hoşlandığım kişinin- onun hoşlandığımdan haberi yoktu- en yakın arkadaşlarımdan biri ile beraber olmaya başlaması. En yakın arkadaşımın haberi olduğu için biraz acıtıcıydı, özellikle benim doğumgünümde biraraya gelip beraber olmaya başladıkları düşünülürse :) Ama yapacak birşey yoktu, sonuçta hoşlandığım kişi benden hoşlanmıyordu, arkadaşımın da aralarında böylesi bir elektrik varken vazgeçmesi düşünülemezdi. Ama acıtıyor arkadaşlar. Bu da geçti ama, o arkadaşımla bağlarım da kopmadı, bu krizi bu şekilde yönetip aşabildiğim için kendimi iyi hissediyorum aslında..(Ay pek açılıp saçıldım. Varsın olsun.)
Ay çok süper geçmemiş 2006, ama olsun içinde küçük mutluluklardan bol bol vardı, yazmaya gelince akla gelmeyen ama beni pek mutlu eden.. Çok kahkaha vardı, çok arkadaşlarla geçirilen güzel vakit vardı, güzel filmler vardı, güzel yeni dostluklar vardı. Gidilen keşfedilen yeni mekanlar, geziler vardı. Yeğenciğimle geçirdiğim bir sürü güzel zaman vardı, onun minicik eli elimdeyken hiçbirşey kötü görünmedi bana bu yıl da.
Hem nasıl unuturum 2006 da blog dünyası ile tanıştım ve şu an yüzünü gömeden sevdiğim arkadaş olarak gördüğüm pek güzel dostlarım var.
Şimdi mutlu oldum hiç yoktan..:) Ama zamanım azaldı 2007 de yapmak istediklerim gelecek postun konusu olsun.
Hepinizi öpüyorum, 2007 de tüm blogger arkadaşlarım çok mutlu olsun, sevenleri ile coşkulu mutlu süpper bir yıl geçirsin. Tabii ben de ;)

12 comments:

aksamdostlari said...

Mutlu Yıllar canııım :)

limonagaci said...

çetin bir yılmış talisciğim.
umarım 2007 de tüm beklentilerine kavusursun mutluluğu içine sindire sindire yaşarsın :)
limonagaci

Bng.U said...

İnşallah 2007de bloglarımızda güzel güzel şeyler yazarız:)
Mutlu yıllaar.
mucu

deriella said...

mutlu yıllar taliscim, yıllardır tanıyormus gbi hissettiğim bana çok iyiy gelen bu tatlı insanın süpppperrrr bir yıl gecirmesini can ı gönülden dinliyorum. benden sana gelsin bu da:starsailor'dan 'this time'. gerçi sen ztn her türlü zorlukla olabilecek en dogru sekilde kurtarmıssın kendini ama bn çok tekrar ederim o cümleyi:i won't let it kill me this time!.......

çok öpüyorum süpppper şeyler diliyorum sana

sevgiler

deriella said...

can ı gönülden dinlemiyorum tabi diliyorum:))

balim said...

Seninde yeni yilin kutlu olsun talismancim. 2007nin 2006dan kat kat iyi gecmesini diliyorum.

Nilay said...

Talismancim, yeni yilini ve kurban bayramini en icten dileklerimle kutlarim. 2007 de butun dileklerini gerceklestirmen dilegiyle.

pinela said...

2007 de tüm dileklerinin gerçek olması dileğiyle sevgiler.. (PİNELA)

Anonymous said...

Yine de güzel geçmiş canım 2007 daha umutlu bakalım çok güzel olacağına eminim ben.Kötü anlarımız olmasa nasıl olgunlaşıp hatalarımızı görebilecez ki.
Sevgiyle kal ve hep mutlu ol.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Yeni yilda tüm arzularinizin gerceklesmesi dilegiyle sevgiler Sonia...

Noni said...

Talismancım 2006'daki listeni okudum şimdi, hepimizin listesinde kazandıklarımız - kaybettiklerimiz, kahkahalar - ağlamalar, sevinçler - üzüntüler, doğumlar - ölümler kısacası hayata dair iyi kötü herşeyden bir parça var. Dilerim 2007 hep güzel anlarla dolu olur... Öpüyorum seni.

Talisman said...

Leylicim;
Sana da mutlu yıllar canım :)
Limonuum,
Sağol varol, hepimiz kavuşalım inşallah isteklerimize..
CCC;
Canım inşallah, ben de mucu..
Deriellacım,
Yazdıkların beni çok mutlu etti. Ben de aynı şekilde seni kendime çok yakın hissediyorum. Starsailor ın şarkısını da bulcam en kısa sürede :)
Arımayasıgil, çok sağol..
Nilaycım, sağol canım..
Pinela cım, çok teşekkür ederim canım.
D-Chic im, haklısın vallahi. Sağol :)
Sonia, hoşgeldin, ben de sana misafirliğe gitcem :)
Leyla, çok teşekkür ederim yazdıklarına, şımartıyorsun beni.:) Ama bence incelince herşeyin güzel olacağını düşünme yav, belki sadece mücadele gücümüz artacak, kilolarla mücadele bitince geriye bir sürü atıl enerji kalcak :)
Noniçka, hoşgeldin bizim buralara, Moskova dan ne getirdin? :))
Öperim herkeşleri..