Sunday, December 24, 2006

Hey You!


Bugün Pazar, insanların saat 10,00 a kadar yatakta oyalanmayı sevdikleri, zengin sabah kahvaltıları hazırladıkları (ya da hazır kahvaltılara kondukları özellikle erkek veya çocuklarsa) gazetelerin Pazar eklerini tembel tembel karıştırdıkları bir gün.. O zaman.. O zaman benim işyerinde ne işim vaaarrr?? Buranın bağrınarak söylendiğini hayal edin.. :)
Evet işteyim, pek moralim bozuk değil aslında kendimi acındırdığıma bakmayın..
Hemen son haberler, insülin testlerinde insülin direncimin olduğu ortaya çıktı, bunu uzun uzun anlatmıycam, sadece yağlanmayı sağlayan pis bişey işte.. Şişmanlık bunu tetikliyor, bu da şişmanlığı arttırıyor böyle mutlu kardeşler bunlar: obeziteyle insülin direnci.. Bozacam işte mutluluğunuzu.. Böyle bir psikopatlık geldi üstüme sanki insülin direnci bir insanmış da benim düşmanımmış gibi konuşuyom.. Hişş kime diyorum İnsülin Direnci, gelirsem oraya fena yaparım.. Bakma öyle suratıma, hişş sırıtmaaa.. Aha yandı benim devreler..:))
Neysem önlem olarak Pazartesi sabah saat 08,00 e endokrinolog la randevu alındı, kendimi Türk hekimlerine emanet edeceğim.:) Bir de bu insülin direnci şeker hastalığı demek değilmiş, onu sordum doktora sesim titreyerek, hayır şeker hastası değilsiniz ama bu durum potansiyel oluşturuyor dedi. Öldürcem seni potansiyeeell.. Biraz da PMS in yardımıyla delirdim arkadaşlar :)
Akşama Nip Tuck var, heyooo..:) Güzel şeyler var canım hayatta.. Değil mi? Var deyiiin..:)
Bir de Hey You dinleyip duruyom, ne varsa eskilerde var, hey gidi Pink Floyd..Sözlerini de paylaşmazsam çatlarım, bir de tabii ki herkes İngilizce bilmek zorunda olmadığı için Türkçesini de ekledim.

hey you,
out there in the cold getting lonely, getting old
can you feel me?
hey you, standing in the aisles
with itchy feet and fading smiles
can you feel me?

hey you, dont help them to bury the light
don't give in without a fight.

hey you, out there on your own
sitting naked by the phone
would you touch me?
hey you, with you ear against the wall
waiting for someone to call out
would you touch me?
hey you, would you help me to carry the stone?
open your heart, i'm coming home.

but it was only fantasy.
the wall was too high,as you can see.
no matter how he tried,
he could not break free.
and the worms ate into his brain.,

hey you, standing in the road
always doing what you're told,
can you help me?
hey you, out there beyond the wall,
breaking bottles in the hall,
can you help me?
hey you, don't tell me there's no hope at all
together we stand, divided we fall.

hey sen! dışarda soğukta bekleyenyalnız başına ve çökmüş, beni hissedebiliyormusun?
hey sen! geçitte ayakta durankaşınan ayakların ve solan gülüşünle, beni hissedebiliyor musun?hey sen! ışığı gömmelerine yardımcı olma onlara boyun eğme döğüşmeden.
hey sen! orada duran tek başına çırılçıplak telefonun yanında, bana dokunabilir misin?
hey sen! kulağını duvara dayamış durankendini çağıracak birini bekleyen, bana dokunabilir misin?
hey sen! taşı götürmeme yardım eder misin?aç kalbini yuvama dönüyorum.
ama her şey sadece bir düştü duvar çok yüksekti gördüğün gibi
önemli değil onca çabalaması, kurtulamadı sonunda
ve solucanlar yedi beynini.
hey sen! yoldaki, her söylenene boyun eğen, bana yardım edebilir misin?
hey sen! duvarın yanındaki salonda şişeleri kırarken, bana yardım edebilir misin?
hey sen! hiçbir zaman umut olmadığını söyleme bana.Birlikte ayaktayız, yıkılırız bölününce.

12 comments:

Burcu said...

merhaba canım.insülin direnci bende de wardı wardı diyorum çünkü zor da olsa bu döngüyü kırmayı başardım.kilo arttıkça insülinin direnci de artıyor we kilo wermek zorlaşıyor.bu döngüyü ancak beslenme tarzını tamamen değiştirerek we düzenli egzersiz yaparak kırabilirsin zaten gideceğin endrikronolog sana bunu anlatacaktır.çok uyuz bişeydir insülin direnci.kilo wermeyi zorlaştırır feci şekilde ama işin tuhafı kilo wermezsen de düzelmez.böyle salak bişey.bir gün diyeti bozup 2kilo birden alırsın filan ama bu herşeye rağmen bi son deil.düzenli egzersiz en büyük düşmanı.korkma oyüzden.kilo wereceksin biraz zorlanacak olsan da olacak.eğer kilo weremezsen %99 Tip2 diyabet görülecektir allah korusun :( ben kendimden biliyorum neyse hepsini dr anlatır sana zaten.demek istediğim moralini bozma olur mu?istersen başarırsın ;)

Talisman said...

Çok sağol Sasha.. Süper rol modelsin valla, işallah senin başardığını başarabilirim..Başarmam lazım zaten..
Öpüyorum..

deriella said...

taliscim bak sasha ya yasamıs aynı seyi ve deli gbi kilo verdi hem fıstık oldu hm de tip 2 diabetten kurtulmus. bn senin de bu döngüyü kıracağından eminim artık daha büyük bir motivasyonun var diyet+spor için. öpüyorum seni ve geçecek biliyorum

mrl's page said...

merhaba,

hersey istemekte ve direnmekte yatıyor ! bence sende o ışık var...
olmasa boyle blog olaylarına girip konuyu yerlere yatırmazdın..

hadi bakalım,
sırada insülin direncini yatırmak var :)
sevgiler
mrl

mrl's page said...

e-mailini bulamadım,
bana sen atta , kuzenin bilgilerini yazıym sana

mrl

Aysel said...

Talisman insilün direncini sen kafanda bitirmişsin anlaşılan. Bedende bitirmen ise an meselesi. İnsilün direnci artık korkman gerek. Çünkü talisman diyette...

Nip Tuck'ı izledim az önce sezon finaline az kaldı. Bitmesin istiyorum.

Anonymous said...

Bir bende yok o dediğin bazen enerjim sıfırlanıyor bayılmak üzere oluyorum ama tamamen stres yapıp abuk şeyleri taktığımdan dolayı benim bünyem zaten tuhaf bir bünye...Tek OLAY İRADE herşeye irade ve ümidimizi kesinlikle kaybetmeyecez.Herşey gönlünce Nip&Tuck'ı son zamanlarda hep yarım kesiyorum uyuya kalıyorum çünkü...:=(((

Talisman said...

Arkadaşlar yaa, çok iyisiniz, bana güç veriyorsunuz.. İyi ki varsınız..
Deriellacım, gerçekten motivasyonum arttı, umarım Sasha gibi yapabilirim.

Mrlcim,Çok sağol desteğin için, bu arada ben Acıbadem Hastanesinde bir diyetisyenle başlıyorum, ama ilgilenip önerdiğin için çok sağol..

Obezannecim, valla bedende de bitirsem süper olcak, çok sağol. Nip Tuck ın finali yaklaşıyor mu, eyvahlar olsuun :)

D-Chic cim,
İrade evet onu kullanabilirsem olacak. bu sefer kullanacağım inanıyorum..:)

Hepinizi öperim :)

limonagaci said...

bende de insilünle ilgili birşey vardı da unuttum şimdi ya neyse canım umarım iyi olursun herşey iradeyle başlıyor istemekle :)
taliscim bunu geçiyorum da nereye geliyorum biliyormusun
HEY YOU ya
ben çok severim bu şarkıyı özelliklede i m comming home bölümüne :)

Talisman said...

Limonum, çok güzel di mi Hey You.. Hastasıyımm. The squid and the whale diye bir film vardı, güzel, Amerikan bağımsız sinemasından.. Onda vardı Hey You. Başroldeki çocuk kendi bestelemiş gibi yapıyodu okuldakandırıyodu herkesi filan. O film de güzeldir..Tavsiye ederim.
öptüm..

mrl's page said...

selam,
dilerim herşey umduğundan kolay ve çabuk gelişir...çok sevindim başlıyor olmana...
kuzende şifa hastanesinde, ihtiyacın olursa bi link tıkla hemen gelirim :))

sevgiler
mrl

Talisman said...

Çok sağol Mrlcim :)