Friday, December 01, 2006

Sana Dair


Tuna Kiremitçi' yi pek de sevmem. İtiraf edeyim. Hele İclal Aydın' la beraber olunca iyice soğumuştum. İnsanları biraz sevdikleri aynalar ya, o yüzden. İclal Aydın ı da, klasik "kuşlar-çiçekler- oh nasıl da bir sevgi böcüğüyüm ben" tavrından dolayı sevmem. Bu uzun hafif magazinsel girişi yapmamın sebebi, birden Tuna Kiremitçi' nin gözümde feci değer kazanması. Çünkü meğer kendisi "Kumdan Kaleler" diye bir grup kurmuş arkadaşları ile 1992 yılında ve yeni dinlediğim ve çok sevdiğim bir şarkıyı bestelemiş, sözlerini yazmış.

Sana Dair
yasam kadar gercek
yasamak gibi sahte
oyle cok sey var ki
yaralayan insani
bir yurek carpintisi
onu her gordugunde
oyle cok sey var ki bak
sana dair..

yanlis asklar yasadik
yanlis koprulerde
yanlis gemiler yakip aldirmadan
iki damlasu caldik
zamanin pençesinden
aldirmadan..aldirmadan..

mucize gerek bize
gidecek bir baska dus
bir dus ki korkmamis zamanin karsinda
ve bir cag gerek bize
ve bir cag bundan ozgur..
oyle cok sey var ki bak sana dair..

bu ne senden ilk kacisim
ne de ilk dususun yuregime
ne bu serden son gecisim
ne de son küsüşüm kaderime...

4 comments:

TheDreamer said...

Tuna kiremitçiyi ilirim ama koumdan kaleler grubunu dinleme şansım olmadı..Yorumun için teşekkürler.. umarım söylediğin şarkıyı dinleyebilirim..
sevgi ile kal..

Noni said...

Sarkiyi hic dinlemedim ama sozlerini cok begendim ve kendimden de cok seyler buldum bu satirlarda, bizle paylastigin icin de tesekkurler Talismancim...

Anonymous said...

Ben Tunay severim İclali de ancak İclal biraz fazla mı abartıyor bu sevgi muhabbetini yaparak diye de kendime sormuyor değilim.Nedense ikisini ben çok yakıştırdım...
Şarkıyı bende hiç duymadım ancak sözler bir harika..

Anonymous said...

bende senin gibi düşünüyorum pek sewmiyorum Tuna Kiremitçi'yi nedense.. ama İclal Aydın'ı çok sewerim hele kitaplarına gömüldüğüm ve baya bi sonra kendime geldiğimi itiraf etmeliyim