Tuesday, April 10, 2007

Zevk Düşkünü


Bir hedonist olduğuma karar verdim.

Zevk almak için yaşıyorum ben.. "Ya biz ne için yaşıyoruz acı çekmek için mi? " diyebilirsiniz tabii herkes zevk almak ister ama bendeki daha fatal sanki. Yani yapmaktan zevk almadığım ama gerekli şeyleri yapmıyorum ben. Sanki birşeyi yapmak için illa ondan zevk almam lazım. Biraz çocuksuluk var. Mesela birşey size başta sıkıntı verir ama uzun vadede iyidir ya, ya da gerçek bir başarı elde etmek için uzun vadeli düşünüp tatsız şeyler de yapmak zorundasınız filan. İşte benim o yönlerim çok zayıf. Zevk almadığım şeyleri bünyem reddediyor, böylece hep kısa dönem hazlar yaşıyorum.

Yeme bozukluğu problemim de bundan bence. Çözdüm. Yani yemek yemeyi seviyorum ve şu anda en fazla zevk aldığım şey de o. O yüzden de vazgeçilmez. Hani azıcık az ye sonra ne bileyim bu sayede tamamen atıyorum dağcılık zevkini filan tat di mi? Yook öyle uzun vadeliler peşinde değiliz. Hemen haz istiyoruz, en kolayı da yemekler. Gelsin ağır yemekler, gitsin aburcuburlar, nedir? Mutlu oluyoruz..

Hedonistim hedonistiiim, unutulmakmış kaderiim.. :)) (Derbederim şarkısını uyarladım. )

Off offf.. Son olarak felsefemi destekleyen bir de slogan attırayım:

"Üşeniyorum öyleyse yarın!"

(Bildiniz "düşünüyorum öyleyse varım" ın dönüştürülmüş hali :) Bu benim değil bu arada alıntı.)

9 comments:

Anonymous said...

Talisman problemi çarpıcı bir şekilde ortaya koymuşsun:)Galiba ben de hedonistim.Yok mu ya bu hedonistliğin bir çaresi.

deriella said...

hahahahhaa:) ben bu "üşeniyorum öyleyse yarın"ı lisede falan duysaydım dövme yaptırırdım heralde:)

karpuzzz... said...

bayıldım ya "üşeniyorum öyleyse yarın" a... tam benlik... sadece biraz değişmeyle..."üşeniyorum öyleyse yarın, eyvah, tutuştum asıl şimdi varım" :))

limonagaci said...

talis ya bende sendemin...

yeme bozukluğunun da kesinlikle bununla ilgili olduğunu düsünüyorum.
bende şu son aldığım fazlalıkları vermeden evvel kendime diyet yapıp zulmetmek istemiyorm diye çok dahiyane bir fikrim vardı :)

Anonymous said...

Hepimiz aynıyız arkadaşlar, öyle ise Taksim meydanında buluşalım ama üşendim şimdi öyle ise yarın!

ChoKingCandy said...

off talismancım nası bi konuya değinmişsin böleee.özellikle yemek yemek zevki sonradan ızdıraba dönüşse de,pişmanlıklarımın ardı arkası kesilmese de,kafamı ordan oraya vurup,iyice bunalıma sürüklensem de vazgeçemiyorum vazgeçemiyorummm :( ühüüü ühüüüü

bu konuda üşenmeyip bişiler yapmak lazım ama ne zaman? üff püfff

limonagaci said...

talisciğim ne zamandır diyeceğim hep atlıyorum senin kullandığın görseller hep çok güsel oluyorlar

Talisman said...

Selam Fery,
Keşke bir çaresi bulunsa valla çok isterim aslında belki "irade" olabilir ama henüz o sözcükle hakkıyla tanışmış değilim ben, kendi adıma :)
Bu arada projen umarım iyi gidiyordur ;) Kolay gelsin..
Deriellacım,
iyi ki duymamışsın lisede, maazallah sıkılsan sildirmesi zor olurdu, "Forever Winona" ya benzemezdi. Ayy bu arada ben Winona Ryder ı çok severim, konumuzla alakasız ama :)
karpuzzcan,
Senin versiyon da güzel olmuş :) Valla ben tutuştum ama yine de yarın diyenlerdenim, halim harap :))
Limonum,
Cidden yeme bozukluğu bundan off off.. Neyse sen nasılsa şişman değilsin çok da kasma :)
D-chic, süper ironi yapmışsın eline sağlık :))
Candy cim valla vazgeçemiyoruz yaa, bu arada senin blogu okudum aman veremiyorum diye kendine eziyet etme bir de acaba daha mı seyrek tartılsan??
Limonum, çok teşekkür ediyorum, özeniyorum sahiden görsellere, takdir etmen beni çok sevindirdi :)
Öperim herkesleri..

miso said...

Ben bu kedinin göbeğini öperim, patilerini acıtmadan ısırırım (Fıstık'a yapıyorum, mal mal suratıma bakıyor; demek ki acımıyor) ve kulaklarını yüzüme gözüme sürerim.
Muhteşem bir kedi bu ya...
marruu