Monday, April 30, 2007


Kendimi salak gibi hissediyorum, sanki her yaptığım bir şeyin karikatürü gibi, herşey havada asılı gibi. Ben de asılıyım, yaptığım hiçbirşeyin manası yok. Herşey korkunç sanki..Zaman geçiyor, ben ne zaman yaşamaya başlayacağım?
Çok anlamsız, çok anlamsız..
Sanki herkes beni terketmiş sanki kıyamet kopmuş ve ben dünyada tek kalmışım.
Neden her sabah kalkıyorum? Burada ne işim var? Benim işim yapılmasa dünyada ne değişir? İşimin sonunda elime ne geçiyor? Şunu ben yaptım diye kendime gösterebileceğim ne var ellerimde?
Ben olmasam da döner dünya. Yokluğum bir kelebek etkisi bile yaratmaz.. Ama yok da olamam, korkarım yok olmaktan, hayata tutunuşum güzel bir şeye tutunuştan çok, beteri de varsa ya da hiç bir şey yoksa düşüncesi.. Hem en azından filmler var.. Sahi filmler var di mi? Hayatla bağım böylesi zayıf mı? Beni tek teselli eden filmlerin var olması mı?
Hayatım gavurların deyimiyle bir "sick joke" sanki..

10 comments:

Burcu said...

gelemeyen yaz, bi görünüp bi kaybolan güneş bizi böyle yaptı Talis. sanma ki başka başka yerlerde, başka başka hayatlar süper yaşanıyor. herkeste bi rutinlik var.neden? çünkü artık büyüdük. büyümek demek bu demekmiş gördük. büyümiycem die çırpınsak da artık faydası yok bi defa bu kısır döngüye girdik.
kabullenip bu hayatı, içerisine neşe katmak ve hayatımızı renklendirmek yine kendi elimizde.herşey kara dersek daha da kararır.şuraya biraz kırmızı atayım dersen, kırmızının yanında sarısı,mavisi birlikte gelir.inan bana kafamızı kaldırmayı başarırsak pencerenin dışında neler varmış diyeceğiz..bu ruh hali de geçecek.öpüyorum

Anonymous said...

Bizde senden farklı değiliz, gerçektten herkes öyle sanki mutluluklar çok anlık sonra yine aynı rutin işlere ve yaşama dönüyoruz.Herkes öyle walla...sıkma canını..

ESTHER said...

İŞTE!!!!!!!!! şu yazın... elinde olan bu... çok güzel yazmışsın!! neden yazmıyorsun??

limonagaci said...

hepimiz zaman zaman bu girdaplara giriyoruz sanki zor olacakmış gibi geliyor ama bir bakmışsın girdap geride kalmış... nasıl çıkmışsın sende anlamamışsın.. o çıkış noktasını bilememişsin.

talis hepimizin hayatı öyle zor, öyle anlamsız ki.
bir kere ölüm gerceğini bile bile yaşayan çabalayan sacma fanileriz.

gecer bu da.

bak bana..
saçma seylere yelken acıyorum, uzak şeylere, ben yapmam dediklerime..
reklenmek için
biraz eğlenmek için
bence sınırsız olalım, sanki o zaman daha kolay olacakmıs gibi.
ben bunu bi deneyeyim sana söylerim olmadı :)

ESTHER said...

Talisman bazen gerçekten kelimeleri çok ustaca kullandığına inanıyorum... bu konuya sar abi cidden bak.. Özellikle bu yazın şaheser... Yani tamam umutsuzluğunu anlatmışsın ok ama güzel bir dille anlatmışsın anlıyor musun?

ya Kabalayla ilgilenirseniz ztn herşey yoluna giriyor yavaş yavaş... Yanlış anlamayın misyonerlik olayı değil ztn Kabalada bu yok ama ben Kabalayla ilgilenmeye başladıktan sonra çok geliştirdim kendimi... Ki daha başlardayım...

ercumentis said...

olaya çok kozmik bakmışssın her şey o kadar kolay ve basit değil aslında ama yapacak bir şey yok.Hayat devam edecek olsak da olmasak da.O yüzden mutlu anların sayısını arttırmak küçük ve kolay şeylerden zevk almanın yollarını aramalıyız.:)))) diye düşünüyorum.Hayat her şeye rağmen çok güzel.

Nakhar said...

onu bunu bilmem betern beteri var diye kim demişse yalan söylemiş...

kavga edersin bak burda sürekli kavga edip ayrılmışlar var

yalnız kalırsın bak burda çoluğu çocuğu terketmişler var...

eee BANA NE KARDEŞİM... kimsenin ayrılığı, terkedilişi, yalnızlığı falan feşmekan benimki kadar koymuyor ki...

ben bardağın boş tarafını görüyorum mutluyum... en azından o boşluğu doldurmak için çabalıyorum değil mi... aa polyanna filan oynayamam öyle...

sende kendini üzme talismancım hadi öptüm şeker yanaklarından...

Talisman said...

Arkadaşlar,
Teşekkür ederim yorumlarınıza.. Ben iyiyim şimdik, dünya arada bi yıkılıyo üstümüze bi dümdüz oluyoruz ya, bana da öyle oldu şimdi kalktım, yassılmışım, düzeltiyorum kendimi.. Hasar tespiti yaptım, pek bişi yok..;)
Sashacım,
Geçti harbiden yaa, planlar yapıyom, Çanakkale ye gitcem, Fener-Balat gezisi yapcam filan, tutunuyom biyerlerden, sağol canım..
d-chic can,
Sahiden aşağı yukarı aynı şeyleri yaşıyoz, hiç bi mutluluk da bizi uzun süre tatmin etmiyo, çok pis bi türüz insanoğlu olarak :))
Esther im, çok teşekkür ederim, utandım az :) Kabala yı hiç bilmiyom yaa, cahil insanlar gibi ilk aklıma gelen Madonna :) Ama bi bakıyım, inceliyim. Öperim..
Limoncan,
Sonuna kadar arkandayım, dene söyle bana :) Öptüm.
Ercüment,
Haklısın valla hayat hiç fena sayılmaz ;)
Nakhar ım, çok şirin yazmışın :))
Polyanna ya koyiim, bize bişiy olmasın :) Terbiyesiz Talisman :)

limonagaci said...

bak talis eğer fener balat gezisi yaparsan eminönünün önünden kös kös geçersen ...
birde utanmadan postuna yazarsan
o zaman görüceksin bu bir tehtitir.

kahveler benden mola senden olsun :)

Nakhar said...

süpersin yalnız... öldüm öldüm dirildim gülerken harbiden diyorum kahve kaçtı gnezime öksür öksür ölüyordum... :)